Wednesday, October 20, 2010

Kawan Vs Kawan = I LoVe aLL My Friends...

Cerita nie, dah lama dah.. tp aku nak story jugak. Kira-kira awal bulan ni, ada sorang member aku di LJT nie, berenti kerje. So, dah terdapat satu kekosongan kat sini. So, aku war-warkan la hal nie, pada member2 aku kat penang. Kot2 ada yg nk req blk ker KL nie.. Nk dijadikan cerita, tah mcm mana tah, terkeluar la nama si AF dlm meeting. Wah.. hati aku berbunga-bunga seketika. Maklumla, nanti aku dah ada kawan kat sini... So, aku pun memberi la bunga2 pada si AF nie. Dia pun xcited gyler, sbb boleh blk ke sini.

Then.. Diam cam tu jer citer si AF n kisah transfer nyer ke sini..

Minggu berikutnya pulak, si AF bagi tau aku, yg boss di Penang, tak lepas die utk ke sini. Wuaaaaaaaaaaaa.. Sedey aku... AF dah jd (org penting) backup plan di penang rupanya. Tp tak per la.. Aku cerita kat boss di LJT nie, yg AF tak lepas. Dia pun, dgn selamba berkata "kita 2 pun ok kot. kalau boss penang hantar yg lain, tak pe la". Huhuhhu.. Hancur cita2 aku nk ada geng menyembang. N paling kesian, habis bunga2 di hati AF kena racun (racun cap tengkorak).. Sori AF... Aku tak da niat nk bg ko sedey...

Masuk tgh bulan nie, ada gosip lg, pasal budak penang yg akan di transfer ke sini. Jeng.. jeng.. jeng.. Hati aku kembali berbunga.. Lepas selidik sana sini, dah kluar la result yg asi EF plak yg nak ke sini.. Yahoooo.. SYoknya aku. EF pun seronok, sbb asben dia pun kat sini.. Tp, disebalik keseronokan masing2, masih ada tercalit rasa serba-salah, kesian kat si AF.. Wuaaaa.... Takdir si EF, boss penang lepaskan dia ke LJT. Tp.. apa2pun... To AF, aku doakan cepat2 la projek habis kat penang or cepat2 la ko dpt keje lain supaya ko dpt dok bersama ngan asben ko. To EF plak... Welcome aku ucapkan. Semoga kita dpt kerjasama lg mcm dulu2.. Yahoooooooooooooo .. I not alone dah....

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??