Wednesday, May 14, 2014

Suku Tahun Pertama 2014

Assalammualaikum…

Dah lama kan aku tak update blog nie.. Hampir2 5 bulan tak update. Last entry aku, pasal ank masuk darjah 1.. Tu je.. So.. Mcm2 menda nk update sebenarnya.. tp agak kemalasan.. So.. bleh tak kalau aku buat rumusan by month je… Senang sikit nk bercerita..

Bulan 2 – 2014

So far bulan 2, byk benda tak best berlaku.. Aku n my daughter asyik silih ganti demam. Asyik keluar masuk Columbia Hospital je.. Huhuhhuh.. But.. Syukur alhamdulillah, semuanya ok di penghujung bulan 2. Bulan ni gak, aku byk blk Perlis utk setelkan urusan2 peribadi..

Bulan 3 – 2014

Bulan nie pun sama. Blk Perlis lagi. Alhamdulillah.. semua urasan dah setel. Utk bonus buat buat diri sendiri dan family tercinta…Kami sekeluarga menghabiskan masa bercuti sesama. Best sgt2 bila insan2 di sayangi ada disisi.. (ada gak yg tak join.. lain kali buat lg).







Bulan 4-2014

Bulan ni bulan air kena catu. Amatlah menyusahkan urusan harian. So.. alang2 air kena catu kat rumah.. kami sekeluarga memang tak lekat kat rumah time cuti sabtu n ahad. Ada je aktiviti kami. Hehehehe.. Aktiviti yang merabakkan poket, tp menyeronokkan….
  


 So.. setakat ni n3 bg 3 bulan bg tahun nie.. Hehehe.. To be continue utk entry2 bulan 5.. (mintak2 rajin la aku nk update)

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??