Friday, May 16, 2014

Hepi Besday Adila..

Entry tertangguh lagi…

Hari nie dah genap seminggu my daughter mencapai umur 7 tahun. Tahun nie, as per request from birthday girl, majlis sambutan hari jadi buat secara kecil-kecilan je kat rumah. Tetamu plak.. Semuannya dari adk beradik.. kawan rapat aku n kawan rapat aku.. Sikit2 pun.. byk jugak la jemputan. Tp syg.. ramai gak tak dpt hadir. Maklum la.. majlis buat minggu lepas.. Cuti wesak plak kan.. So ramai yg amik cuti sambung-sambung.

Thanks jugak kat FIL, MIL, BIL dan SIL yg sanggup datang dari kg semata2 nk menjayakan majlis besday kali ni. (tukang masak import khas dari kampung tau).. Memang bermakna sungguh majlis kali ni. Kalau harap aku ngan encik asben je.. mesti menu sesimple-simple yang mungkin… Memandangkan pakar2 masak datang.. menu kali ni adalah… Nasi Tomato.. Ayam Masak Merah.. Kurma Telur.. Acar.. Spegeti.. Kek Besday.. Puding Roti (lupa nk idang.. huhuhhu..)..


So.. kepada para tetamu yang hadir … terima kasih byk2 sbb sudi melapangkan masa datang ke majlis kecik aku nie.. Dan ucapan dari adilan “terima kasih auntie2 sbb bg hadiah kat ila.. ila suka sgt2”. So.. layan je la pic  yg sempat aku snap…


Majlis bacaan doa selamat dan tahilil
Adila with her best friend..
Decorasi Majlis Yang Simple

Hadiah-hadiah yang di terima..




 Kepada adila... Ini ucapan dari mama n papa untuk adila..

  • Jadilah insan yang solehah..
  • Belajar rajin-rajin supaya menjadi insan yg berguna di masa depan
  • Plzzz... jgn aktif sgt ye sayang... ila ni ank dara.. jgn laa lasak sgt.. kurangkan sikit lasak tu tau...
  • Last but not least.. Mama dan papa sentiasa doakan kebahagian ila dunia akhirat. Semoga panjang umur.. murah rezeki.. tabah menhadapi kehidupan di dunia yg sementara ini..

No comments:

Post a Comment

aPa KoraNg Rasa pasal n3 aku??